Liczy się dobre wrażenie

Oto nasze zadanie – zareklamować skutecznie firmę X. Mamy do rozdysponowania od kilku do kilkunastu tysięcy ulotek. Część z nich jesteśmy w stanie rozdać osobiście łapiąc potencjalnych klientów w najbardziej ruchliwych częściach miasta. Zadanie niełatwe. Może padać deszcz, śnieg, a w promocji nasz zapał może studzić wiatr.
Warto więc skorzystać ze skutecznych rozwiązań, które chwalą sobie różne firmy i organizacje. Jednym z nich jest stojak na ulotki. Wymiar możemy sobie zamówić u producenta, jaki chcemy. Ilość też. Wszystko zależy od nas.
Zanim jednak złożymy zamówienie na stojaki należałoby przygotować porządny plan z miejscami, w których chcemy je postawić. Tutaj nie możemy sobie pozwolić na dowolność. Trzeba wybrać miejsca, jak najbardziej uczęszczane przez ludzi i mieć zgodę właściciela (dzierżawcy) terenu na postawienie naszego stojaka.
Jak powinien wyglądać firmowy stojak? Na pewno powinien zawierać logo naszej firmy i dane kontaktowe. Mieć stabilne uchwyty (półeczki) na ulotki i po prostu mieć fajny kształt i kolor.