Najważniejszym zadaniem dla każdego przedsiębiorcy jest sprawić aby jego firma wyróżniała się spośród innych, podobnych na rynku. Jeśli nie posiadamy produktu, który znacznie różniłby się od tego co posiada konkurencja jedynym wyjściem jest wypromować markę własnej firmy. Punktem wyjścia do tego jest stworzenie nowoczesnego i efektownego logo, które wpadałoby w oko i przykuwało uwagę. Po jego stworzeniu należy rozpocząć akcję promocyjną, dzięki której marka firmy zacznie się kojarzyć pozytywnie, a przez to uzyskana zostanie przewaga konkurencyjna. Dobrym pomysłem na promocję jest dystrybucja różnego rodzaju gadżetów reklamowych. Warto również zainwestować w firmowe koszulki reklamowe. Jeśli będą zrobione efektownie i będą chętnie noszone przez klientów, staną się żywym słupem ogłoszeniowym, którego zasięg będzie praktycznie nieograniczony. Tego typu działania choć wydają się mało istotne, w długim okresie czasu skutecznie potrafią zbudować markę firmy, a co za tym idzie przyczynić się do wzrostu sprzedaży.