O tym, że jak Cię widzą, tak Cię piszą, w reklamie wiadomo od zawsze. Dlatego też podczas tworzenia różnego rodzaju form reklamowych, tak ważne jest, aby dla odbiorcy były przede wszystkim wizualnie ciekawe. Gdy mówimy jednak o gadżetach, jak torby reklamowe, obok estetyki należy pamiętać również o trwałości. Dlaczego? Ponieważ ona również przekłada się na wizerunek marki.
Wyobraź sobie na przykład torbę, z którą idziesz na zakupy, a ona rozrywa się w momencie, gdy wkładasz do niej pierwszy produkt. Po pierwsze denerwujesz się, że torba Ci się w rękach popsuła, a po drugie, że nie masz innej i będziesz musiał coś kupić, żeby w ogóle zakupy ze sobą zabrać. W takiej sytuacji popatrzysz na torbę i nazwa firmy, którą na niej zobaczysz, skojarzy Ci się negatywnie. Dlatego też torba musi być wykonana z materiału, który pozwoli użytkować ją swobodnie. No i dobrze też, jeśli nadruk jest trwały. Ścierające się obrazy wyglądają bardzo nieestetycznie, a żadna firma nie chciałaby być postrzegana przez taki właśnie pryzmat.