Posiadanie firmowej strony internetowej to w obecnych czasach priorytet dla większości przedsiębiorców, nawet jeżeli prowadzą oni działalność stacjonarną. Większość osób nawet usługi stacjonarne takie jak położenie fliz w łazience czy naprawa zepsutej pralki wyszukuje w internecie. Wizytówka zamieszczana w sieci powinna być wykonana w pełni profesjonalnie. Zlecając projektowanie stron www warto zastanowić się czy postawić firmową stronę internetową na gotowym, często darmowym szablonie o ograniczonej funkcjonalności czy zlecić indywidualny projekt graficzny. To drugie rozwiązanie jest o wiele droższe i sprawdza się w przypadku dużych firm czy przedsiębiorstw o rozpoznawalnej marce. Niewielkim, rodzinnym firmom, które potrzebują jedynie na stronie internetowej przedstawić swoją ofertę wystarczą darmowe szablony oferujące intuicyjny system zarządzania treścią. Sam projekt graficzny to często koszt około dwóch tysięcy złotych – niewiele małych firm jest przygotowanych na taki jednorazowy wydatek.