Idąc ulicą i codziennie w drodze do pracy mijając te same szyldy, te same budynki i siedziby firm, zwykle mniej więcej orientujemy się, gdzie w okolicy jest szewc, a gdzie klub muzyczny. W gąszczu wielu szyldów i firm na zatłoczonych miejskich ulicach ciężko jest jednak zapamiętać ich nazwy, czy po prostu zdecydować się, którą z firm powinniśmy odwiedzić gdy mamy taką potrzebę. Potykacze reklamowe stworzono po to, by przechodnie mijając różne firmy na ulicy mogli zdecydować, że wstąpią akurat do nas, a nie do konkurencji. Mogą podjąć taką decyzję na przykład pod wpływem tego, co przeczytają na potykaczu – że mamy interesująca promocję lub najlepszą pizzę w mieście, a może zachęci ich do tego ciekawe i humorystyczne hasło napisane na potykaczu? Jest to bardzo dobra forma reklamy znajdująca się w zasięgu wzroku każdego przechodnia i sprawiająca, że każdy przechodzień po prostu nie ma wyjście – musi zwrócić na nią uwagę i przez to zwiększa się zasię osób, które wiedzą o naszych usługach i kiedyś z nich skorzystają.
Losowe artykuły:
Darmowe Pozycjonowanie
Pozycjonowanie stron internetowych to dziedzina bardzo ważna i coś, czego absolutnie nie można odpuszczać. Oczywiście, nikt nie mówi, że na tym trzeba się osobiście...
Magiczny prezent, czyli pokaz pirotechniczny
Idealny prezent to taki, który powoduje ogromne emocje, dostarcza wrażeń i zostaje w pamięci osoby obdarowanej przez długie lata. Dlatego też jednym z najlepszych...